Размещение заказа через СМС.(для зарегистрированных.)


Спочатку зареєструватися в Avon Mobile

Для цього напишіть заяву на реєстрацію в Avon Mobile через розділ «Зв’яжіться з нами» на сайті, або подзвоніть на гарячу телефонну лінію.
Після того як Ваш запит буде опрацьовано, Ви отримаєте вітальне SMS від Avon і будете отримувати SMS повідомлення при здійсненні операцій по Вашому рахунку.

Як відправити SMS замовлення

Всі складові простого SMS замовлення обов’язкові і вводяться через пробіл в наступному порядку:
ZR — обов’язкові літери, які ставляться на початку SMS замовлення і означають регулярне замовлення.
Номер Кампанії — позначаеться однозначним (без нулів) або двозначним числом.
Номер рахунку — містить від 6 до 8 символів (тільки цифри).
Кількість Клієнтів — містить від 1 до 2 символів (тільки цифри).
Код товару — повинен бути тільки з 5 цифр
Кількість замовленого товару — повинен містити максимально 2 символи (тільки цифри).
Код наступного товару
Кількість замовленого товару
И т.д.
SMS замовлення необхідно відправляти на номер 4111.

Зверніть УВАГУ! Замовлення відправлене за допомоги SMS, буде опрацьовано як регулярне замовлення. Вам обов’язково має надійти підтвердження на Ваш мобільний номер телефону у вигляді SMS повідомлення
Зверніть УВАГУ! При розміщенні SMS замовлення не ставте в повідомлення ком, крапок та інших знаків пункту.

Что то не получается,Вы первый раз или у Вас какие то трудности всегда звоните.Буду рада Вам помочь.
      

При отправке заказа обратите внимание!

Если Вы делаете интернет-заказ, обратите внимание на то, что перед нажатием кнопки «Отправить» (на последней странице заказа),  нужно  заполнить ячейки «количество клиентов» и «электронная почта». Если Вы отправляете заказ без этого, он попадает в сохраненные и не обрабатывается.

  Людмила- координатор компании "Эйвон"! тел: (056)790-61-45       (050)579-17-13  (067)639-58-72              (063)739-09-20